36. The sky is the limit

17 december 2012 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

elize: Met de helicopter zijn we naar de sneeuw gevlogen! Na het sneeuwballen gooien op de gletsjer gingen we weer terug. En toen mocht ik voorin zitten, samen met Jochem. Ik zat naast de piloot. Ik vond het niet eng maar heel leuk.

Groeten aan de hele klas en de juffen van: Elize :))))))

De foto's staan in ons hoofdstuk 36. Ook is het hoofdstuk "onze lokale favorieten"  aangevuld. De movie van de vlucht is adembenemend, watch it in Waalre.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joop en Trudy:
    Lieve Elize,
    Wat lezen opa en oma nu,ben jij met de helicopter naar de sneew gevlogen en je vond het niet eng maar heel leuk,wat goed van jou!
    Een knuffel van opa en oma.
  2. Jan blokland:
    17 december 2012
    alweer schitterende plaatjes. In een woord: adembenemend. En zo te zien werkt de creditcard nog steeds. J heeft inmiddels loopgids. Er zit een behoorlijke schroef in haar voet, die er over ongeveer een half jaar weer uit moet. De boom staat bij ons inmiddels ook in volle glorie. Nu maar hopen op een witte kerst.
    groeten uit Alkmaar en keep enjoying the trip ;)
  3. Jan blokland:
    17 december 2012
    groeten uit Alkmaar en keep enjoying the trip ;)
  4. Marian:
    17 december 2012
    Kan me aansluiten bij de vorige schrijver:prachtige foto's.Een echt avontuur met de heli, spannend.
    Onze boom staat ook. Een witte kerst is mogelijk voor ons, zaterdag gaan we naar de sneeuw. Of de boom nog staat als we terug komen?