7. En ja hoor, we zijn er....in Auckland

23 november 2012 - Auckland, Nieuw-Zeeland

En zojuist hebben we het thuisfront via Vodafone gemeld dat we een prima nacht hebben gedraaid in Auckland. De tweede vlucht was beter dan de eerste (nu enige ervaring met 11 uur op een stoel zitten en microwavefood) . We moesten lang wachten op de laatste roltas (zweten dus) maar gelukkig kwam alles nog goed. Bij Hertz hebben we een Toyota Highlander 4wd opgehaald, alle bagage past er net in! Vervolgens loodste de GPS ons naar Anzac Avenue alwaar we in een appartement op etage 13 ons hebben genesteld. J en papa zijn toen de auto gaan parkeren in een public parking, gelukkig hebben we een achteruitrijcamera on board! De supermarkt aansluitend bezocht en chips (geen paprika ;() , limo en vers fruit gekocht. W kon echt niet meer, na een korte douche meteen naar bed, E volgde kort daarna. Bij de receptie naar een pizzatent gevraagd en toen te voet de stad in. Het was hier vrijdagmiddag dus local drink time, erg gezellig. Pizza tenslotte met z'n drieen gegeten. Iedereen in het mandje om zeven uur 's avonds. Na een nacht van 14 uur slapen wreef W het zand uit zijn ogen, de rest volgde later. Achteraf blijkt dus dat we na woensdagochtend twee nachten in een vliegtuigstoel hebben doorgebracht! Het is dus heerlijk om weer horizontaal te liggen. We gaan nu iedereen in schone kleren (korte broek, geen hemd , T shirtjes, crocks, sorry) hijsen, cappu scoren (nee geen Starbucks) daarna wandeling door stad, later wellicht nog naar beach (de bus vertrekt van Britomarkt, om de hoek).

Foto's volgen later
Veel leesplezier, papa

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan:
    23 november 2012
    Leuk je net even via de telefoon gesproken te hebben. Julliengaan lekker de stad in en wij gaan hier het mandje in, zolang slapen in een stoel of op de bank niet nodig is. Wel zitten we een beetje in de stank omdat de loodgieter de hele dag bezig is geweest om de put in de achtertuin, die vol zat, te legen en tevens een par by-passes heeft gelegd. Tot het volgende reisverhaal, groeten, jan
  2. Marian:
    23 november 2012
    Fijn omje net gesproken te hebben. Lijkt me heerlijk zo'n vliegtuigstoel, is toch anders dan een buro stoel (!). Wij nu op de bank voor de buis en paprika chips. Ben benieuwd naar de foto's, tot volgende berichtje