2. We vertrekken al bijna !!!

12 november 2012 - Waalre, Nederland

Weg aan al bijna vertrekken want ik ga op 21 november met het vliegtuig naar Hongkong en daarna vlieg ik door naar New Zealand met familie.

Jochem

1. Jan:
    12 november 2012
    Ha jochem,
    Leuk hoor dat jullie ons op de hoogte gaan houden.
    Suc6 met de laatste voorbereidingen.
    Groetjes uit Alkmaar
    Jan
  2. Ida:
    12 november 2012
    Hey leuk dat Jullie naar Nieuw Zeeland gaan en een leuke site en jullie gaan met het  en dat is heel leuk succes 
  3. Anja vergouwen:
    18 november 2012
    He lieve vrienden, leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    Zo wordt het "missen van jullie" wel een beetje verzacht. We keep in touch! We kijken uit naar jullie avonturen. Ga er helemaal van genieten!!!
    Groetjes, Anja
  4. Eploosvanamstel:
    18 november 2012
    Leuk dat jullie zo'n mooie reis gaan maken.
    Geniet er maar van!
  5. Meester Peter:
    Beste Jochem (en de rest van de familie),

Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen en ik ga jullie zeker (met de klas samen) volgen.
    Zet, i.v.m. de 'jaloersigheid', niet al te mooie foto's op je blog ...
    :-)
  6. Joop en Trudy:
    Lieve allemaal,
    Nog twee nachtjes slapen en dan gaat het gebeuren.
    Wij vinden het heel bijzonder dat jullie met ze allen zo'n grote reis gaan maken.
    Veel plezier met elkaar.
  7. Louisa:
    Lieve allemaal,
    Wat geweldig om met de hele familie deze verre, maar mooie reis te gaan maken.
    Ik zal jullie zeker gaan missen.
    Maar jullie avonturen zal ik in deze weblog zeker gaan volgen.
    Fijne vakantie gewenst.
    Louisa
  8. Erica:
    20 november 2012
    He, Familie Blokland.

De eerste keer even checken of de site werkt. Want zo kunnen we jullie in de gaten houden. Want we zullen jullie wel allemal een beetje gaan missen. Maar een geluk. Jochem jij houdt de site toch wel goed bij he. wij willen namelijk niets missen hahahahaha.
    Liefs Team BSO Boomhut
  9. Joke & Hans (vrienden opa en oma):
    21 november 2012
    Hallo Jochem,
    Wat fantastisch dat jullie zo een prachtige reis gaan maken. Geniet er maar goed van! Doe de groeten aan papa en mama en aan Elize en Wiebe.