3. En we zitten op rij 31

21 november 2012 - Schiphol, Nederland

Gisterenavond nog een drukke tijd geweest. Na vergadering op het mooiste IP kantoor van NL snel naar huis waar iedereen nog wakker was. Boterhammen gesmeerd (laatste kaas en andere Hollandse belegproducten), real cappu en final check. Vanochtend rustig op gestaan, C8 geladen, Diana aan het wiel en papa de laatste telefoontjes en mails(bleek nog een tante vandaag jarig te zijn, over attentheid gesproken, ehum). Op Schiphol eerst da familie uitgeladen, lugguage ingecheckt, en toen C8 naar asiel gebracht. Ze zullen goed voor hem zorgen. Eenmaal op luchthaven cappu genuttigd met J&T, afscheid genomen en check-in. Iedereen is nu gereed voor take-off. J&W zitten inmiddels strak achter hun gameconsole, stoelleuning uitgeprobeerd, kussentje in de rug. Laat de trip maar beginnen
Next message in HKG, gr Arie

1. Joop en Trudy:
    21 november 2012
    Hallo lieve vakantiegangers,
    De mannen staan er mooi op van hun gezichten is af te lezen dat ze er onwijs veel zin in hebben.Wij hadden de trein van 11:41u.terug.
    Gr Joop en Trudy.
  2. Jan:
    21 november 2012
    Vanuit de mooiste stad van Nederland wensen wij jullie een behouden vaart naar hong kong. J&W staan er strak op. Even opletten op het Noordereiland, want de vulkaan heeft er zin in, vast mooie plaatjes.
    Enjoy en groeten van Jan en de rest.
  3. Suzan:
    22 november 2012
    Kus en we volgend jullie op de voet
    Wim & Suzan