13. Dolfijnen in Pacific Ocean

29 november 2012 - Paihia, Nieuw-Zeeland

We zijn vanochtend gaan vissen (nu met succes)op het strand.Toen heb ik ( Jochem)een snapper gevangen(zie foto's). Dat was de eerste en voor vandaag ook de laatste vis. Daarna zijn we met een boot dolfijnen gaan kijken(zie foto's). Dat was erg cool. We mochten ook nog de hut van de kapitein in. Arie heeft zelfs de boot gevaren. Toen hij begon maakte hij een zwieper en boven op het de hoorde je gegil van mensen. Daarna zei een van de bemanningsleden van het schip via de portofoon:'Wat is er aan de hand'. Toen  zei de kapitein dat hij een amateur aan het roer had (Arie). Gelukkig is de boot wel veilig terug naar huis gevaren. Daarna zijn we lekker thuis gaan BBQ op het balkon.

Jochem

1. Jan blokland:
    29 november 2012
    gelukkig is er nog een merkbaar verschil tussen een amateur en een pro. Ik zou zeggen schoenmaker hou je bij je leest. Mooi visje trouwens. Jochem heb je hem wel weer teruggeworpen?
    jan
  2. Janneke:
    Hoi allemaal,
    Wat maken jullie veel mee! En wat een leuke stukjes schrijven jullie over al jullie belevenissen. Komt er ook nog een verslagje van Diana? ((-;
    Via skype had Jochem ons jullie uitzicht al laten zien. Het was wel een beetje vroeg daar, hè? Huib had zich het tijdsverschil niet gerealiseerd.... Groetjes aan allemaal.
  3. Marian:
    29 november 2012
    Arie,hoe Krijg jij het voor Elkaar om aan het roer te zitten?Fantastisch.