50. Final call

30 december 2012 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Goedemorgen Nederland
We zitten eindelijk in de plane naar Hong Kong. De customs waren zeer punctueel, alle trolleys, rugzakken werden gewogen en te zwaar bevonden. Dus alles aantrekken en reshufle luggage. Wat een gedoe
Tot in HKG, we zijn al aan het taxieen
gr p

1. Louisa:
    30 december 2012
    Bij deze wens ik jullie een goede jaarwisseling, verder een behouden thuiskomst in Nederland.
    Dat zal wel even wennen zijn, ook voor de kinderen.
    Gelukkig hoeven ze niet meteen naar school.
    Ik heb genoten van jullie reisavonturen.
    Geniet nog even een paar dagen van Hong Kong.
    Tot volgende week. Groetjes
  2. Suzan:
    30 december 2012
    ondertussen zitten jullie alweer in HKG. Hier nu een zonnetje en een heerlijke boswandeling met Doerak voor de boeg. Lees ik net al jullie verhalen nog een keer door zie ik van Jan dat we een gipsfamilie hebben nu. Laten wij het nu dit keer niet zijn. Pffffff, sterkte allemaal en Elize, mogen we onze naam op je gips komen schrijven?
  3. Joop en Trudy:
    Lieve allemaal'
    Nu ik dit berichtje schrijf liggen jullie al op bed,wij hopen dat de vlucht voorspoedig was en dat Elize niet te veel last van haar gips arm heeft gehad.Wij zagen op de foto alweer een klein lachje op haar gezichtje.Wij wensen jullie nog veel plezier in Hong Kong en een prettige jaarwisseling.
    Veel liefs en een extra knuffel voor onze kleine prinses.